Thursday 28 March 2013

Testimonial : Apa Kata Pengguna Collagen Powder Shaklee

Alhamdulillah.. sana sini memperkatakan tentang Collagen Powder Shaklee. Customer yang dah makan sekotak, pasti akan call saya untuk repeat order collagen berkotak-kotak.  Rata-rata memberikan feedback positive selepas menggunakan selama 8 minggu. 


Anda boleh baca tentang fakta kolagen disini




Kebaikan mengambil kolagen




Jom kita tengok apa kata mereka yang dah cuba...














Bestkan baca testimonial mereka yang dah makan kolagen ni.. ♥ 

Oh yaa... Bagi ibu yang hamil dan menyusukan, anda tidak digalakkan untuk mengambil kolagen. Tapi anda masih boleh menikmati Collagen Powder Shaklee ini dengan cara membuat masker.



Jika anda berminat, sila add FB saya Zatul Immah untuk bersembang secara langsung dengan saya,
atau 
LIKE page saya KEDAI VITAMINS

atau 

boleh call/WhatsApp saya, Zatul Jamal di 011-12464564



** COD bagi kawasan Bagan Serai, Parit Buntar, Taiping dan Nibong Tebal.    
   

No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring