Wednesday 21 August 2013

Jerawat !! Atasinya dengan Suplemen Shaklee

"kak, kulit saya ni masalah jerawat yang kronik. Lebih-lebih lagi bila datang bulan. Kulit berminyak bila bangun pagi, liang pori terbuka, kulit kusam dan berparut. Apa yang patut saya makan untuk atasi masalah saya ini ye?"

Ini adalah salah satu email yang saya terima dari seorang gadis berumur 24 tahun. Saya cuba bantu selesaikan masalah beliau. Banyak sebab boleh terjadinya masalah seperti ini. Antaranya disebabkan gangguan hormon oleh tekanan psikologi dan prahaid, faktor persekitaran, penggunaan barang kosmetik dan lain-lain lagi.

Ok untuk masalah begini, apa yang saya boleh cadangkan adalah GLA Complex, Carotomax, Chewable Vit C, ESP dan Vitamin E. Eh, banyaknya yang perlu makan.. Kenapa perlunya semua suplemen ni? Jom saya terangkan fungsi setiap satu suplemen ini.


GLA Complex

[✔] Menstabilkan hormon yang menjadi penyebab jerawat
[✔] Membantu mencairkan sebum yang berminyak
[✔] Mengurangkan rongga dari tersumbat
[✔] Mengurangkan gatal dan inflamasi
[✔] Menggalakkan kulit sihat 

Chewable Vit C

[✔] Meningkatkan sistem imun
[✔] Membantu menyekat bakteria penyebab jerawat
[✔] Melindungi kulit dan mempertingkatkan pemulihan
[✔] Penting untuk kolagen dan tisu penghubung 


Energizing Soy Protein (ESP)

[✔] Mempertingkatkan pemulihan luka
[✔] Mengurangkan parut
[✔] Mencerahkan dan mencantikkan kulit
[✔] Membaiki dan membina semula sel-sel baru 


Vitamin E

[✔] Melindungi dan meneutralkan radikal bebas yang merosakkan sel-sel kulit
[✔] Memudarkan parut jerawat
[✔] Anti-penuaan terbaik
[✔] Membekalkan oksigen dan mempertingkatkan pemulihan
[✔] Mengurangkan bintik penuaan 

Carotomax

[✔] Anti-oksidan yang kuat
[✔] Memulihkan tisu kulit yang telah rosak akibat jerawat
[✔] Mengawal penghasilan sebum yang berlebihan
[✔] Melegakan kekeringan kulit dan gatal

Jom lihat testimonial pengguna suplemen Shaklee untuk masalah jerawat atau masalah kulit.

#TESTIMONIAL 1



#TESTIMONIAL 2
 


#TESTIMONIAL 3
 
    

#TESTIMONIAL 4
 
 
Dah tengokkan feedback dari mereka yang menggunakan suplemen Shaklee untuk masalah kulit mereka. Ternyata berkesan ! Kulit yang pada mulanya berjerawat, bernanah.. Alhamdulillah setelah consume dengan Shaklee, selesai segala masalah yang membelenggu diri selama ini. Tahap keyakinan diri semakin bertambah. Dah tak rasa malu nak berhadapan di khalayak ramai. Hebatkan !! 

So, anda yang mempunyai masalah seperti ini jangan malu-malu nak hubungi saya. InsyaAllah saya bantu atasi masalah anda. Tak cuba tak tahu, dah cuba mesti terus jatuh cinta dengan Shaklee :)

Sebarang pertanyaan, konsultasi produk dan pesanan, hubungi :



No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring