Tuesday, 4 August 2015

Syawal 2015


Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin semua pembaca Natural Vitamin Shoppe. Bulan Syawal 30 hari.. tak terlewat rasanya entry ni kan hihi..

Alhamdulillah tahun ni dapat beraya kedua-dua belah family. 1st raya di kampung saya di Parit, Perak. 3rd raya di Petaling Jaya sebelah suami pula. Tahun ni juga kami beraya berempat. Syukur dengan kehadiran si bijak Adeeba Zahra melengkapkan lebaran kami tahun ini :) Adeeba Zahra ni baby Shaklee tau hehe...

Gambar kat atas tu je paling elok antara gambar² raya kami.. baru tahu bila dah berempat ni bukan mudah nak bergambar molek² hehe... macam² aksi ada. Tu pun jenuh kepong nak amik gambar hehe...

Ok, nanti update lagi.. bai !!

No comments:

Post a Comment

Sharing is Caring